Služby

Chiptuning

Provádíme úpravu softwaru v řídící jednotce motoru. (CHIPTUNING)

  • Úprava pomocí kabelu přes diagnostický vstup automobilu. Čekací doba 1-2h
  • Úprava vyndané řídící jednotky pomocí kabelu, bez pájení. Čekací doba 1-3h
  • Úprava vyndané řídící jednotky pomocí pájení a programátoru. Čekací doba 1-3h

Cena této služby je od 2990kč. Záleží na typu automobilu a typu motoru.

  1. Nárůst výkonu okolo 6 – 11 % a točivého momentu okolo 10 - 14% u atmosférických zážehových motorů.
  2. Nárůst výkonu a točivého momentu o 20 - 35 % u přeplňovaných(turbo) motorů.
  3. Zvýšení točivého momentu s výrazně lepší charakteristikou v nízkém a středním rozsahu otáček.
  4. Zachování či snížení spotřeby pohonných hmot.
  5. Zachování životnosti motoru.
  6. Zachování emisí podle platných norem Evropské unie.

Vypnutí imobilizéru (immo off)

Provádíme vypnutí imobilizéru (immo off) ve vybraných modelech automobilů. Tuto službu provádíme na počkání maximálně do 2h. Záleží na typu automobilu a řídící jednotce.

  • Cena této služby se pohybuje od 1000-2500kč, čekací doba je 1-2h

Odkódování autorádií

Provádíme odkódování téměř všech druhů autorádií včetně originálních autorádií. Tuto službu provádíme většinou do druhého dne od převzetí autorádia.

  • Cena této služby se pohybuje od 350-500kč, čekací doba je do druhého dne

Diagnostika

Provádíme kompletní diagnostiku téměř všech automobilů.(vyčtení chyb z řídící jednotky, případné určení závady, mazání chyb z paměti závad) Diagnostiku provádíme za pomoci profesionální diagnostiky a jiných nejnovějších technologií. U vybraných modelů umíme pomocí diagnostiky nastavit startovací dávku, přizpůsobit klíče, nastavit světlomety, přizpůsobit tempomat atd.. Kompletní diagnostiku provádíme zároveň při každém chiptuningu

  • Cena této služby je 250kč

Odstranění filtru pevných částic FAP-DPF OFF

Moderní dieselové motory jsou vybaveny filtrem pevných částic. Filtr pevných částic začal nabízet jako první do osobních automobilů v roce 2000 koncern Peugeot a Citroën. Za tuto dobu se nejeden majitel vozidla setkal se závadou spojenou právě s tímto filtrem (snížení výkonu, zvýšení spotřeby a následná, finančně náročná výměna až do částky dosahující 20000,-Kč! ). Automobil se často uvádí do nouzového režimu? Diagnostika hlásí chybu snímače diferenciálního tlaku ve výfuku nebo chybějící aditiva? Na přístrojové desce se zobrazují hlášky typu Anti-pollution system fault nebo Emise - do dílny? Součastná vozidla s dieselovým motorem, plnící emisní normu Euro IV a Euro V, jsou vybaveny filtrem pevných částic a představují jednu z nejvíc poruchových dílů vozidla. Při městském provozu tento může vydržet jen 30tis km a je potřeba jeho výměna, jelikož není možné provést reaktivaci FAP.

Máte problémy s filtrem pevných částic? Stále se zanáší nebo dochází aditiva nabízíme definitivní řešení!?

Provádíme elektronické odstranění systému FAP , DPF přeprogramováním řídící jednotky ( paměti ) prostřednictví diagnostické zásuvky OBD II a následným manuálním odstraněním filtru pevných částic, tedy jeho vnitřního obsahu.

Jak funguje vůz po odstranění filtru?

Po odstranění filtru dojde ke zvýšení průchodnosti výfukového potrubí. To má příznivý vliv na spotřebu a dojde i ke zvýšení výkonu. Vozidla, kde byl odstraněn systém DPF nebo FAP plní emisní limity na STK.

Jaká je cena odstranění DPF filtru (filtru pevných částic) ?

  • Softwarová úprava pro následné manuální odstranění DPF filtru (filtru pevných částic) se pohybuje od 2 500 Kč - 5000 Kč.
  • Kompletní odstranění DPF filtru (filtru pevných částic) tj. Softwarová úprava + manuální odstranění filtru se pohybuje od 3 900 Kč - 7 000 Kč.

Poptávkový formulář

Jméno:
Email:
Telefon:
Zpráva:
Opište kód: captcha

Pro Vaší poptávku nezapomeňte připsat:

Chiptuning:
Značka automobilu, model automobilu,obsah motoru, druh motorizace (benzín, nafta, LPG), KW nebo PS, rok výroby.

Vypnutí imobilizéru (immo off):
Značka automobilu, model automobilu, typ motoru, rok výroby.

Odkódování autorádií:
Značka a typ autorádia, v případě originálního autorádia bez označení – značka automobilu + model automobilu a rok výroby.

Diagnostika:
Značka automobilu, model automobilu, rok výroby.

.